close

老歌新唱~這首歌的旋律淡淡的令人感覺很舒服
可是歌名很奇怪...(噴射!咻~~SAFE!)

LEAVING ON A JET PLANE(我即將乘噴射機離去)
....................................by -Chantal Kreviazuk

I.............
我….
I.............
我….
All my bags are packed
所有的行李都已打包好
I'm ready to go
我將要離開
I'm standing here outside your door
我站在你家門口
I hate to wake you up to say goodbye
我討厭叫醒你,跟你到別
But the dawn is breakin'
但是黎明出來
This early morn
已是早晨
The taxi's waitin'
計程車正在等待
He's blowin' his horn
和催促著
Already I'm so lonesome I could cry
我哭…只因為我寂寞
Chorus:
So kiss me and smile for me
給我一個吻和微笑
Tell me that you'll wait for me
告訴我…你會等我
Hold me like you'll never let me go
擁抱我…彷佛你永遠不會鬆手
‘Cause I'm leaving on a jet plane
因為我要撘上飛機離妳遠去
Don't know when I'll be back again
我不知道什麼時後會再回來
Oh babe I hate to go
噢!!寶貝我不想走

I................
我……
There's so many times I've let you down
我讓你失望無數次
So many times I've played around
浪費了很多時間
I tell you now
但我現在只想對你說
They don't mean a thing
那都不具任何的意義
Every place I go
我到那裡
I think of you
心裡只有你
Every song I sing
每首我哼的歌
I sing for you
是為你而唱
When I come back
等我回來的那一刻
I'll wear your wedding ring
我會帶著你的結緍戒子
Chorus
Now the time has come to leave you
該是離開的時後了
One more time
再一次
Let me kiss you
讓我吻你
Close your eyes
閉上你的眼精
I'll be on my way
我將起程
Dream about the days to come
只要想著相聚的那一天
When I won't have to leave alone
我就不會孤獨的離開
About the time when I don't have to say.............
至於何時…我想也不必提了…
Chorus
Leaving on a jet plane(repeat)
我要撘上飛機離妳遠去


arrow
arrow
    全站熱搜

    PeaceWhite 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()